piątek, 11 kwietnia 2014

Walentynkowy tomik

Witajcie ! Ja jak zwykle nie jestem na czasie i zamiast wrzucać świąteczne kartki wracam do dnia 14 lutego, chcąc pokazać coś,  co na facebooku też zostało niezbyt dobrze ujęte. Mianowicie "album" jak stworzyłam na Walentynki specjalnie dla mojego A.:* W zasadzie nie można nawet nazwać tego albumem, bo w środku nie ma ani jednego zdjęcia, ani też żadnego na nie miejsca. Za to, na każdej karcie mój Luby, mógł przeczytać sobie wiersze pisane przeze mnie specjalnie dla Niego:)  Tomik robiłam na takiej samej zasadzie jak robi się albumy. Użyłam więc sztywnej bazy, papierów, odpowiednio grubej okładki, miliona dekoracji w postaci kwiatków, tekturek itp. Wierszy w tomiku jest kilkanaście, tyle ile kartek, natomiast na odwrocie każdej ze stron pojawiają się różnego rodzaju miłosne napisy i ozdoby. Całość została zapakowana w białe, także ręcznie wykonane pudełko z okienkiem.
Taki sobie znalazłam oto sposób na wyznanie miłości  Reakcja Mężczyzny – bezcenna. Szczerze nawet nie spodziewałam się, że mój Luby może zareagować łzami - a jednak :) Najlepsze, że już mam kolejne pomysły na własnoręcznie wykonane prezenty, nawet takie bez użycia jakichkolwiek środków finansowych :) Pewnie niebawem je wykorzystam :D Dwa są już w natarciu :D ot tak bez okazji, co by wiedział ile dla mnie znaczy :) A teraz czas na zdjęcia ! Dużo zdjęć, bo i sporo kartek :) Miłego oglądania !:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz