czwartek, 22 maja 2014

52 powody, dla których Cię kocham !


Czołem! Od jakiegoś czasu zmagałam się z kolejnym  projektem dla mojego A. I oto powstała ona - mini  książeczka zrobiona z talii 54 kart (2 na okładkę    + 52 na miłosne wyznania). Idea była prosta, aczkolwiek wymagała trochę fantazji. Na początku wydawało się, że 52 powody to dużo, ale po chwili, przychodziło ich do głowy tyle, że mogłabym spokojnie zapisać 5 takich talii i byłoby wciąż mało :) Książeczka kończy się słowami : "Powiem zatem prosto z mostu, każdy powód jest najlepszy, by Cię kochać. Tak po prostu". Wręczyłam ją mojemu A. dzisiaj – ot tak, bez okazji :). Uważam, iż jest to tania malutka forma okazania  uczuć drugiej osobie :) reakcja - bezcenna :) polecam wszystkich tym, którzy chcą zrobić miłą niespodziankę swojej drugiej połówce :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz