wtorek, 13 maja 2014

I love you cię - art journalowo



Tadam ! Przedstawiam Wam jedną z moich art journalowych prac ! Nigdy wcześniej nie chwaliłam się swoimi poczynaniami w tej kategorii, 

a żurnal prowadzę już od jakiegoś czasu. Tym razem postanowiłam stworzyć coś specjalnie na wyzwanie Scrapujących Polek. 

Temat wyzwania to "O poezję trzeba dbać" inspirowany piosenką Grzegorza Turnau.

W swojej pracy użyłam fragmentu jednej z moich ulubionych, wręcz życiowych inspiracji Agnieszki Osieckiej "I love you cię". Żółta kolorystyka pozwoliła utrzymać mi wiosenny jeszcze kilmat. Zabawa mediami od dawna sprawia mi wiele radości. Mimo iż nie jest to jakieś w pełni profesjonalne, to bawię się czym mogę. W tym wypadku farby akrylowe, różnego rodzaju pędzle, ołówki, kawalki papieru, rolki po zużytej taśmie klejącej, korki od wina, gaza, agrafki spełniły się idealnie ! :) A oto efekty:











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz