piątek, 17 kwietnia 2015

Chwila dla miłości

Witajcie ! Od jakiegoś czasu wiąż ten sam klimat ! Ostatnio mam jakąś wielką manię
 tworzenia ślubnych kartek i nie mogę przestać :) Choć w ciągu najbliższych kilku dni spróbuje pokazać Wam jednak coś dla odmiany, tymczasem dziś kolejna, delikatna ślubna inspiracja. Prosta karteczka z tagiem ozdobionym piękną tekturką. Bałam się strasznie połączenia
 różu i zieleni - jednak zaryzykowałam i szczerze mówiąc wydaje mi się, ze efekt jest całkiem
fajny :) Kwiaty oczywiście są robione w całości przeze mnie, kolorowane akwarelami. 







3 komentarze:

  1. Kurczę kochana, no mega szacun, na prawdę wyszło fantastycznie! ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu bym takiego cuda nie wyczarowała hehe :P
    a zieleń z różem prezentuje się tak radośnie- idealne na wiosne :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń