środa, 2 kwietnia 2014

Wielkanocny konkurs Galerii Gracja

A co ! raz się żyję :) Zgłosiłam swój wielkanocny koszyk do facebook'owego konkursu Galerii Gracja, gdzie do wygrania jest bon na biżuterię. Wygrana nie jest totalnie w moim stylu, (za to w stylu mojej mamy, a już niebawem Dzień Matki), ale dla mnie liczy się sam fakt, że mogę pokazać się z czymś swoim i że komuś może podobać się to, co robię :) Zasady konkursu są banalne, wystarczy lajkować zdjęcie, kto zgarnie najwięcej polubień ten wygrywa. W prawdzie konkurs trwa już od  16 lutego, a ja zgłosiłam swoją pracę dopiero teraz, ale patrząc na wyniki utrzymuję się mniej więcej na czwartek pozycji, więc nie jest źle jak na kilkugodzinne zmagania :) Tutaj podaję link do konkursu ze zdjęciem, na które można głosować :)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=369887313140170&set=gm.224491381092150&type=1&theater



Konkurs trwa do 21 kwietnia, więc jeszcze trochę trzeba poczekać, ale dzielnie pnę się do przodu :) W końcu od czego ma się znajomych i przyjaciół :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz