wtorek, 1 kwietnia 2014

Wielkanocy koszyczek

Witajcie ! Tak jak wczoraj obiecałam dziś zdjęcia mojego wielkanocnego projektu jakim jest papierowy koszyczek wielkanocny.
Od dłuższego czasu mama męczyła mnie, żebym wykonała dla niej jakąś świąteczną ozdobę, która stanie na komodzie w przedpokoju. Wpadłam więc na pomysł wiosennego koszyczka. Papiery jakich użyłam do jego stworzenia to "Close Knit" firmy Crate Paper, który ostatnio zdecydowanie jest moim faworytem :)
W środku koszyka znajduje się zielony sizal oraz styropianowe przepiórcze żółte i błękitne jajka. Rączka koszyczka ozdobiona została żółtą wstążką w kratkę,  oraz zielonymi guzikami ze sznurkiem. Po jednej stronie doczepiłam również dwa białe kwiaty wiśni :)



Koszyczek może pełnić rolę nie tylko stroika na świąteczny stół, ale także oryginalne opakowanie drobnego prezentu.






 

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz