czwartek, 8 maja 2014

całkiem nowe oblicze

czyli DIGITAL scrapbooking ! od niedawna jestem w nim zakochana <3 daje tyle możliwości, tak bardzo wciąga, jest najlepszym rozwiązaniem na nudę ! :) Cieszę się, że nie zamknęłam się tylko w kręgu robienia zwykłych kartek, że codziennie odkrywam tyle nowych możliwości. Przedstawiam Wam moje trzy pierwsze zrobione w życiu prace wykorzystując technikę digital !




Prace zgłosiłam do udziału w majowym wyzwaniu Scrapujących Polek "Czas płynie". Przede mną jeszcze długa droga, żeby dojść do perfekcji, wielu rzeczy jeszcze nie potrafię, wielu zwyczajnie nie umiem wykorzystać, tym bardziej, że nie pracuję jak większość w Photoshopie :) a takie efekty osiągam dzięki prostym programom graficznym :) Będę się dzielić z Wami, tu na blogu nie tylko kartkami, ale także moimi digitalowymi poczynaniami :) oraz art journalingiem, który towarzyszy mi od dawna, a w życiu nie odważyłam się go nikomu pokazać :) Miłego dnia !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz