poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kolorowanie kredkami akwarelowymi - kolejne wyzwania.

Witajcie ! Po upalnym dniu wreszcie przyszedł deszcz ! <3 Oh jak bardzo się cieszę ! <3 Z racji pogody i stwierdzenia, że dziś zwyczajnie brak mi weny, postanowiłam pobawić się ze stempelkami Magnolia. Jako, że nie posiadam żadnych promarkerów, a nawet distressów, postanowiłam pomalować stemple kredkami akwarelowymi. Efekt jak na pierwszy raz nie jest taki zły :) Maluje kredkami Koh-I-Noor, Mondeluz - według mnie najlepsze kredki akwarelowe w przystępnej cenie :) 




I z braku weny, po pomalowaniu kilku stempelków, naszła mnie ogromna ochota na zrobienie kartki ! Słonecznej, w ciepłych kolorach. I tak oto powstała ona - kwiecista kartka, z własnoręcznie robionymi kawiatami i malowanym stempelkiem Magnolia :)

          





Jak na efekt nudy i braku weny, kartka prezentuje się całkiem przyzwoicie :) Posyłam ją więc na wyzwanie Scrapujących Polek KARTKA#LATO_2014 oraz Scrapgang - Słonecznie.
Jak Wam się podoba efekt? 


5 komentarzy:

  1. śliczna kolorowa i pełna słoneczka karteczka. A stempelki śliczne. :)
    Dziękuję za wspólną zabawę ze Scrapgangiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo za miłe słowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna słoneczna i energetyczna karteczka, a stempelki pięknie pokolorowane :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe i interesujące scrapebooki. Poluje na takie coś od dawna, jednak nie wiem gdzie kupić..

    OdpowiedzUsuń