środa, 27 sierpnia 2014

Muffinkowe rewolucje kuchenne !

Ostatnio jakoś ciężko było mi się wziąć za blogowe sprawy, ale oto jestem zwarta i gotowa na nowe wyzwania. Dlatego też wczorajszy dzień, od rana do wieczora spędzony w kuchni z moją E. na tworzeniu słodkości <3 I tak powstały  muffinki z kremem cytrynowym i budyniowym, migdałami, kruszonką z palonych wiórków kokosowych oraz milionem cukrowych, tęczowych ozdób.  I wiecie co? Cieszę się, że powstały, bo mimo tego, że to tylko zwykłe babeczki, okazały się zaskakująco pyszne.


Jak zwykle inspiracją dla zrobienia ich był mój Ukochany, którego nimi obdarowałam :)
Oprócz muffinek powstały również kruche ciasteczka, wcale nie mniej pyszne od babeczek :)

Na dniach wracam do Was z kolejnymi scrapowymi inspiracjami, ale jeszcze dziś 
rozkoszujcie się widokiem tych pyszności !<3











Miłego wieczoru !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz