wtorek, 9 września 2014

SuperBohater !


Witajcie ! Najpierw może szybko o mojej nieobecności....Tak, oczywiście brak czasu
 i ta cholernie krótka doba. Ciężko jest ogarnąć cały ten magiel w 24 godziny. Czasem zwyczajnie sen zabiera mi moment, który mogłabym wykorzystać na napisanie chociażby krótkiego posta, innym razem zwyczajnie nie mam co Wam pokazać, bo nie mam chwili na zrobienie zdjęć, 

no ale jestem i będę starała być się na bieżąco, gdyż zbliża się kolejna ważna data, a mianowicie Dzień Chłopaka. Szykujecie coś dla swoich Panów z tej okazji? Obchodzicie to święto? Czy raczej nie zdarza się Wam o nim pamiętać? Może jest tak, że uważacie to za dziecinadę i obchodzicie jedynie odpowiednik Dnia Kobiet jakim jest Dzień Mężczyzn obchodzony w Polsce 10 marca (oficjalny termin Międzynarodowego Dnia Mężczyzn przypada na 30 listopada)? A może jesteście "starej daty" i coś takiego dla Was w ogóle nie istnieje? Osobiście, co roku pamiętam tylko o Dniu Chłopaka, mimo że mój A. już dawno nim nie jest ;P Może dlatego, że Dzień Mężczyzn, choć oficjalnie zapisany w kalendarzu, nie jest tak "okrzyczany".

Na początek mam dla Was serię kartek z Supermanem. Bardzo męskie, urocze w swej prostocie, idealne dla prawdziwych mężczyzn :) Poniżej dokładne zdjęcia wszystkich 3 kartek :)














Mogę Wam tylko zdradzić, że to dopiero początek „męskich” inspiracji :) Niebawem wracam z serią kartek z karnetami w nowej aranżacji ! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz